Inlägg: 2456814
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Wilhelmsson:
Det är hans egna åsikter. Dessutom gillar Axle att provocera så ta det inte på allvar.
Det är en solklar filmning av Björninen och man skäms när man ser det. Nu har han ju långt ifrån Shinnimin men det är illa ändå.
Det är hans egna åsikter. Dessutom gillar Axle att provocera så ta det inte på allvar.
Det är en solklar filmning av Björninen och man skäms när man ser det. Nu har han ju långt ifrån Shinnimin men det är illa ändå.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Wilhelmsson: Ingen vill se filmningar i hockeyn. En hockeymatch ska avgöras med sjyst spel. Det får inte bli lika pinsamt som fotbollen har blivit.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Wilhelmsson: Ingen jublar över en filmning men ibland kan det vara nödvändigt , inget konstigt med det.
Jag hoppas verkligen detta är din egna personliga åsikt för du försöker smeta på detta på alla Brynässupportrar när du använder ordet "vi" istället för "jag".