Inlägg: 2456841
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jag blir glad av att läsa detta,,
Efter Lindbäcks tunga höst,,
Lindbäck siktar uppåt efter viktiga segern: ”Inget annat i mitt huvud”
säger han efter räddat 44 av 45 skott, i mot Malmö.
😁😁😁
Efter Lindbäcks tunga höst,,
Lindbäck siktar uppåt efter viktiga segern: ”Inget annat i mitt huvud”
säger han efter räddat 44 av 45 skott, i mot Malmö.
😁😁😁
+ 4
Sv: A proposito de nada
{8399}: Anser du och ni andra att det är skillnad på en filmning och en förstärkning?
Skulle situationsrummet kanske kunna gå in och plocka tvåminutare under matcherna för filmningar?
Låt spelet fortgå och ta utvisningen vid spelavbrott skulle kunna vara en väg att gå.
Sen böterna, de skulle kunna dubblas varje gång för återfallsförbrytare. Pengarna från böterna kunde sedan gott gå till direkt till motståndarna.