Inlägg: 2456850
Sv: A proposito de nada
{8399}: Anser du och ni andra att det är skillnad på en filmning och en förstärkning?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: ”Anser du och ni andra att det är skillnad på en filmning och en förstärkning?”
Ja, en filmning föregås inte av ett regelbrott medan en förstärkning förstärker ett regelbrott.
Det är vedertaget.
Ja, en filmning föregås inte av ett regelbrott medan en förstärkning förstärker ett regelbrott.
Det är vedertaget.
+ 2