Inlägg: 2456864
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Har sett matchen först nu. De två senaste matcherna måste vara säsongens bottennapp. Fattar inte hur det kan se allt sämre ut.
Såg SSK-AIK på plats igår istället. Knappast bättre hockey men roligare. Videll skulle gå rätt in i Brynäs förstalina och tror gamle Liljewall skulle ta en plats högre upp i hierarkin än sist han spelade i Brynäs.
Har vi tur kan vi lägga ännu en skitsäsong till handlingarna snart och se fram mot nästa. Med Manner+stommen i årets trupp-8 miljoner. Kan bli kul.
Såg SSK-AIK på plats igår istället. Knappast bättre hockey men roligare. Videll skulle gå rätt in i Brynäs förstalina och tror gamle Liljewall skulle ta en plats högre upp i hierarkin än sist han spelade i Brynäs.
Har vi tur kan vi lägga ännu en skitsäsong till handlingarna snart och se fram mot nästa. Med Manner+stommen i årets trupp-8 miljoner. Kan bli kul.
+ 1
Ja, en filmning föregås inte av ett regelbrott medan en förstärkning förstärker ett regelbrott.
Det är vedertaget.