Inlägg: 2467336
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bulten: ” Haha, lycka till med det”
Jag har sagt det förr och säger det igen.. Varför ”håller” du på Brynäs ens?? Eller är det en leksing i kamouflage här inne? Det ska gnällas och spys galla på precis allt och alla hela tiden. Byt lag för fan, det kan inte vara hälsosamt att vara så bitter hela tiden..
Jag har sagt det förr och säger det igen.. Varför ”håller” du på Brynäs ens?? Eller är det en leksing i kamouflage här inne? Det ska gnällas och spys galla på precis allt och alla hela tiden. Byt lag för fan, det kan inte vara hälsosamt att vara så bitter hela tiden..
+ 20