Inlägg: 2467346
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: Ja inte gör jag det för att sitta här och läsa dina oseriösa inlägg iallafall, helt verklighetsförankrade
Sv: A proposito de nada
Mats Näslund på TV4 och minns en replik från när han kom till Montreal från Brynäs. En reporter frågade om inte Mats var i kortaste laget för att lyckas i NHL.
– Jag vet inte, svarade han. Jag har aldrig varit lång.
– Jag vet inte, svarade han. Jag har aldrig varit lång.
+ 13

Jag har sagt det förr och säger det igen.. Varför ”håller” du på Brynäs ens?? Eller är det en leksing i kamouflage här inne? Det ska gnällas och spys galla på precis allt och alla hela tiden. Byt lag för fan, det kan inte vara hälsosamt att vara så bitter hela tiden..