Inlägg: 2467354
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: Det syntes så väl när han stod bredvid Molin igår.
Molin är inte lång, men han såg ut som typ huvudet kortare..
Då förstår man vilken bedrift det var att på den tiden lyckas i NHL.
Som dessutom den första icke nordamerikan💪.
Var väl typ bara Mats och Fleury som lyckades?
Molin är inte lång, men han såg ut som typ huvudet kortare..
Då förstår man vilken bedrift det var att på den tiden lyckas i NHL.
Som dessutom den första icke nordamerikan💪.
Var väl typ bara Mats och Fleury som lyckades?
+ 2

– Jag vet inte, svarade han. Jag har aldrig varit lång.