Inlägg: 2473676
Sv: A proposito de nada
JawKee: Håller helt med! Äntligen ifrågasätts att resultaten uteblir fast bytande av tränare.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Läxingen Edlund kommenterar.
Som om inte Leksand och publiken skulle räcka i motståndarväg….😱
Som om inte Leksand och publiken skulle räcka i motståndarväg….😱
Sv: A proposito de nada
Lindström: Fanns en banderoll i leksandsklacken.
På finska stod det om Manner va nöjd med kaptenen..
Tror jag det stod..
På finska stod det om Manner va nöjd med kaptenen..
Tror jag det stod..