Inlägg: 2473730
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Ej kul. Är på resande fot och ser ej TV - följer matchen via HS…
Men ursäkten accepterad👍
(ska ej scrolla förbi dig haha 🙂)
Men ursäkten accepterad👍
(ska ej scrolla förbi dig haha 🙂)
Sv: A proposito de nada
OM nu Lindbäck inte är skadad, då är det alltså en högt avlönad spelare som ?tjurar? över att han inte får spela alla matcher oavsett prestation? Eller?
+ 1
Förlåt - ville bara känna hur det känns då man gör mål i PP