Inlägg: 2478600
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Han har ju visat ganska bra spel några matcher denna säsong så nog finns det en del kvar i honom. Han brände mycket chanser ett tag men nu trampar han vatten.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: ja nu senaste två-tre så har det varit något byte på sin höjd som han blixtrat till. Men de tillfällena kommer mer sällan och sällan. Det var länge sedan han var bra en hel match som jag minns det. Tråkigt :/