Inlägg: 2478601
Sv: A proposito de nada
{8399}: ja nu senaste två-tre så har det varit något byte på sin höjd som han blixtrat till. Men de tillfällena kommer mer sällan och sällan. Det var länge sedan han var bra en hel match som jag minns det. Tråkigt :/
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Känns ändå lite lugnande att vi möter Malmö i ett ev kval, och inte HV i år också. Malmö ska både vi och HV slå i en bo7, båda lagen är mycket bättre, sen kan allt hända osv osv. Men skönt att i sämsta fall ha hemmafördel i alla fall
+ 1