Inlägg: 2479772
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja för mig är det hål i huvudet om Limpan står. Varför ändra ett vinnande lag?
Jag börjar bli mer och mer förbannad på Manner.
Ibland undrar jag vad han vill.
Är inte övertygad alls att han är rätt ledare för Brynäs.
Tappat jättemycket förtroende sen i höstas.
Jag börjar bli mer och mer förbannad på Manner.
Ibland undrar jag vad han vill.
Är inte övertygad alls att han är rätt ledare för Brynäs.
Tappat jättemycket förtroende sen i höstas.
+ 2