Inlägg: 2481011
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: spot on. Vet att det finns delade meningar om detta.
En del tycker plats 10 är en framgång.
Brynäs har sköts/sköts katastrofalt av personer som ska ha kunskap, insyn ”och fan & och hans moster ”.
De som lever i förnekelse tycker att föreningen sköts prima och är nöjda med ett cementerat bottengäng.
En del tycker plats 10 är en framgång.
Brynäs har sköts/sköts katastrofalt av personer som ska ha kunskap, insyn ”och fan & och hans moster ”.
De som lever i förnekelse tycker att föreningen sköts prima och är nöjda med ett cementerat bottengäng.
+ 3
För mig är det helt obegripligt att en mångmiljonverksamhet som Brynäs IF med ett flertal kompetenta näringslivspersoner i ledningen, till den kanske enskilt viktigaste tjänsten som sportsligt ansvarig för herrlaget anställer en helt okvalificerad person från A-lagets avbytarbänk. Det betalar vi för nu.
Som man bäddar får man ligga!