Inlägg: 2481265
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Tror inte många här inne tycker att plats 10 är en framgång. Men man lär ju tänka på det ur ett realistisk perspektiv. Det beror ju på vad man jämför med.
Brynäs de senaste åren?
Ja, då blir man nog glad om vi hamnar på #10 och man kan andas ut. Man måste ju börja någonstans. Har man förhoppningen att Brynäs ska gå från kvalplats till guld på en säsong, ja då kanske man ska tänka om lite.
Ser inga problem med att man blir glad eller "nöjd" med en 10:e placering den här säsongen t.ex. En säsong efter så kanske man blir glad om man är topp 8. säsong efter kanske topp 6. Förväntningarna och förhoppningarna är ju beroende på var man kommer ifrån.
Brynäs de senaste åren?
Ja, då blir man nog glad om vi hamnar på #10 och man kan andas ut. Man måste ju börja någonstans. Har man förhoppningen att Brynäs ska gå från kvalplats till guld på en säsong, ja då kanske man ska tänka om lite.
Ser inga problem med att man blir glad eller "nöjd" med en 10:e placering den här säsongen t.ex. En säsong efter så kanske man blir glad om man är topp 8. säsong efter kanske topp 6. Förväntningarna och förhoppningarna är ju beroende på var man kommer ifrån.
+ 3
En del tycker plats 10 är en framgång.
Brynäs har sköts/sköts katastrofalt av personer som ska ha kunskap, insyn ”och fan & och hans moster ”.
De som lever i förnekelse tycker att föreningen sköts prima och är nöjda med ett cementerat bottengäng.