Inlägg: 2483455
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Ja, Brynäs har genom undermåliga sportsliga resultat år efter år sänkt sitt attraktionsvärde enormt mycket. Jag skulle säga att man är en av de klubbar man helst inte går till. Detta med anledning av att trots lagets usla nivå så finns en underliggande press och förväntningar från omgivning och internt, att nå framgång.
Det råder en diskrepans mellan förväntan/krav och förmåga/utfall.
Det medför en riktigt dålig arbetsmiljö... Då väljer man andra alternativ...
Det råder en diskrepans mellan förväntan/krav och förmåga/utfall.
Det medför en riktigt dålig arbetsmiljö... Då väljer man andra alternativ...
+ 6
Skriker det inte Oskarshamn om dom värvningarna. Utvecklas vidare i en lugn och trygg miljö istället för att gå till Brynäs och ha press på sig från dag 1.