Inlägg: 2483481
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
bradberry: Jag vänder på det och säger: Vill man inte känna press ska man gå till Brynäs för det kan väl inte vara sämre än innan". Det var väl så Manner sagt när han tog över och nu finns det faktiskt en risk att han får äta upp detta uttalande.
Sv: A proposito de nada
bradberry: Detta inlägg är så otroligt spot on!
Brynäs har varit ett notoriskt bottenlag i ca 20år med ett par undantag. Trots detta så är pressen på laget skyhöga, alltid!
Det märks att det är en enorm press på spelare och övriga inom föreningen när de bär vårat klubbmärke.
Tror faktiskt inte det finns någon klubb i Hockeysverige som har så höga krav sett till vart laget egentligen befinner sig.
Kritik skall alla lag och spelare få, det ingår i deras yrke. Men det är dags för oss Brynäsare att sätta kritiken i perspektiv till vilka vi faktiskt är..
Brynäs har varit ett notoriskt bottenlag i ca 20år med ett par undantag. Trots detta så är pressen på laget skyhöga, alltid!
Det märks att det är en enorm press på spelare och övriga inom föreningen när de bär vårat klubbmärke.
Tror faktiskt inte det finns någon klubb i Hockeysverige som har så höga krav sett till vart laget egentligen befinner sig.
Kritik skall alla lag och spelare få, det ingår i deras yrke. Men det är dags för oss Brynäsare att sätta kritiken i perspektiv till vilka vi faktiskt är..
+ 7
Det råder en diskrepans mellan förväntan/krav och förmåga/utfall.
Det medför en riktigt dålig arbetsmiljö... Då väljer man andra alternativ...