Inlägg: 2485051
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: "Du uttrycker dig alltså kring en artikel du ej har läst. Kan bli ganska fel att uttrycka sig enbart baserat på en titel...
Säger inte att du har fel och vill inte skapa diskussion, men något att tänka på."
Det var givetvis helt medvetet jag gjorde det. Är du lite bajsnödig nu?
Säger inte att du har fel och vill inte skapa diskussion, men något att tänka på."
Det var givetvis helt medvetet jag gjorde det. Är du lite bajsnödig nu?
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Tråkigt att våra hockeyproffs inte kämpar under en hell säsong någon gång. Har man 300k i månaden hade jag orkat kämpa 52 gånger på ett halvår.
Ruskigt dålig inställning åter igen över en hel säsong och helt obegripligt. Man kan ju om man vill men viljan finns bevisligen inte dom första 42 omgångarna.
Ruskigt dålig inställning åter igen över en hel säsong och helt obegripligt. Man kan ju om man vill men viljan finns bevisligen inte dom första 42 omgångarna.
Säger inte att du har fel och vill inte skapa diskussion, men något att tänka på.