Inlägg: 2485068
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lakim1912: Själv tycker jag att inställningen har varit vårt minsta bekymmer.
Visst att prestationerna och viljan har dalat i vissa perioder, men så är det för samtliga lag. Tycker att spelarna visar stor vilja och vågar verkligen spela hockey, trots situationen vi befinner oss i.
Som jag ser det förlorar vi hockeymatcher enbart pga för dåligt spelarmaterial. Ett spelarmaterial som Alcén är högst ansvarig över.
Visst att prestationerna och viljan har dalat i vissa perioder, men så är det för samtliga lag. Tycker att spelarna visar stor vilja och vågar verkligen spela hockey, trots situationen vi befinner oss i.
Som jag ser det förlorar vi hockeymatcher enbart pga för dåligt spelarmaterial. Ett spelarmaterial som Alcén är högst ansvarig över.
+ 8
Ruskigt dålig inställning åter igen över en hel säsong och helt obegripligt. Man kan ju om man vill men viljan finns bevisligen inte dom första 42 omgångarna.