Inlägg: 2486773
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Puh! Riktigt starkt att ta den här matchen. Lindstein och Rödin riktigt bra men alla bidrog ikväll.
Vill dock ha in Olkinuora mot Timrå. Lindbäck känns alldeles för svajig.
Vill dock ha in Olkinuora mot Timrå. Lindbäck känns alldeles för svajig.
+ 23
Sv: Inte över riktigt än
SÅ JÄVLA STOLT!
Idag vinner Brynäs IF för att viljan att vinna var mycket större än rädslan att förlora!
Eloge till Mikko, Pajen & Kalle för bra förberedelser!
Nu ser vi fan till att undvika kvalet!
Idag vinner Brynäs IF för att viljan att vinna var mycket större än rädslan att förlora!
Eloge till Mikko, Pajen & Kalle för bra förberedelser!
Nu ser vi fan till att undvika kvalet!
+ 20
Sv: Inte över riktigt än
{8399}: Aah kanske, LHC har växsjö och leksand kvar.
Vill hellre att LHC åker ut än Brynäs/HV/Malmö. Oavsett måste vi vinna resten känns det som
Vill hellre att LHC åker ut än Brynäs/HV/Malmö. Oavsett måste vi vinna resten känns det som
+ 3
Så är det ju verkligen inte, vi kan till och med klara oss med noll pinnar. Sen vinner vi och HV våra så kan det till och med bli kval för LHC. Mycket kan hända ännu.