Inlägg: 2486790
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Back: håller med, in med finnen till tisdag.
Stort grattis till vinsten! vilken stämning de va i hallen, väl unt för spelarna.
Stort grattis till vinsten! vilken stämning de va i hallen, väl unt för spelarna.
+ 7
Sv: Inte över riktigt än
Kan vi få fyra poäng med oss återstående matcher så är det klart godkänt med tanke vad vi möter.. Frågan är bara om hv mäktar med att få mer 4 p på sina matcher... det blir tufft.. men man får vara glad ikväll iallafall=)
+ 1
Vill dock ha in Olkinuora mot Timrå. Lindbäck känns alldeles för svajig.