Inlägg: 2488529
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: Håller med om att detta är någon slags reaktion efter HV-urladdningen, men samtidigt har Brynäs gjort betydligt fler plattmatcher än toppmatcher den här säsongen. På sätt och vis är plattmatcher som denna lagets normala nivå, snarare än bra insatser.
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Tigerhjärta: Vem som helst fatta ju att det här skulle hända. Enormt mediadrev, CMore gjorde det huvudmatch, fullsatt, externt och internt kallar det för viktigaste matchen för säsongen... Samtidigt som de helt glömt att det är 2 matcher kvar efteråt.
Efter HV fick jag intrycket att Brynäs trodde de klarat sig kvar.
Efter HV fick jag intrycket att Brynäs trodde de klarat sig kvar.
Laget verkar sannerligen haft tufft att ladda om därefter, ledsamt att beskåda..