Inlägg: 2488516
Sv: Inte över riktigt än
Zzz: Lägg ner herrlaget och satsa på damerna och juniorerna istället. Damernas match är bättre ikväll igen
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
Lakim1912: håller absolut inte med. Jag håller på Brynäs för herr-hockeyn. Fast det har varit tungt i många år.
Damhockey är inte hockey, helt värdelöst. Ska någon läggas ned (och öka fokuseringen i klubben) så är det damlaget.
Tror de flesta Brynäsare håller på klubben för herrlagets skulll, vad tror du?
Övrigt: nån som ser pushen??????
Damhockey är inte hockey, helt värdelöst. Ska någon läggas ned (och öka fokuseringen i klubben) så är det damlaget.
Tror de flesta Brynäsare håller på klubben för herrlagets skulll, vad tror du?
Övrigt: nån som ser pushen??????
+ 4
Sv: Inte över riktigt än
Känslan är att laget gjorde en TOTAL urladdning senast mot HV. En match det talats om i veckor, matchen med stort M.
Laget verkar sannerligen haft tufft att ladda om därefter, ledsamt att beskåda..
Laget verkar sannerligen haft tufft att ladda om därefter, ledsamt att beskåda..
+ 3