Inlägg: 2488542
Svarskommentarer
Sv: Inte över riktigt än
BIF Kungen: ekonomiskt är det nog lönsamt att lägga ner damlaget, det är ju inte där inkonsterna genereras.
Hur mångs biljetter säljs i snitt på en dam match? Och vad är priserna på biljetterna? Samma med sponsorer, är det specifikt damlaget eller herrlaget som sponsras.
Hur mångs biljetter säljs i snitt på en dam match? Och vad är priserna på biljetterna? Samma med sponsorer, är det specifikt damlaget eller herrlaget som sponsras.
Sv: Inte över riktigt än
13 skott på mål i en match där man spelar för sin existens. Bra inställning, fy fan vilken besvikelse.
+ 2
Damhockey är inte hockey, helt värdelöst. Ska någon läggas ned (och öka fokuseringen i klubben) så är det damlaget.
Tror de flesta Brynäsare håller på klubben för herrlagets skulll, vad tror du?
Övrigt: nån som ser pushen??????