Inlägg: 2492350
Sv: A proposito de nada
Någon som följer Lindbäck eller någon annan i truppen på instagram? Man vill ju inte missa grillbilderna och bastufilmerna (eller jo kanske det sistnämnda när man tänker efter). Däremot så ska det ju räcka för att vinna kvalet så vore ju kul att ha ett minne från ”det var här det vände”-teambuildingen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tror ni det hjälper att grilla o basta för att vinna kval? 52 matcher och dom ligger som nr 13? Säger allt ! Blir ett snabbt adjö för bif !