Inlägg: 2492482
Sv: A proposito de nada
Tror ni det hjälper att grilla o basta för att vinna kval? 52 matcher och dom ligger som nr 13? Säger allt ! Blir ett snabbt adjö för bif !
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: ”Tror ni det hjälper att grilla o basta för att vinna kval? 52 matcher och dom ligger som nr 13? Säger allt ! Blir ett snabbt adjö för bif !”
Så bra, då slipper du kolla! Ses till hösten!
Så bra, då slipper du kolla! Ses till hösten!
+ 2