Inlägg: 2501736
Svarskommentarer
Sv: Alla Helvetes Kval
Peja: Gillade verkligen Viktor Persson när han fick spela några minuter i A-laget. Tyckte det var tråkigt när han valde att lämna för Kanada. Hade varit optimalt att plocka tillbaka honom när vi är i HA.
Intresset för Johan Persson verkar dock vara lite svalt, verkar inte riktigt som något lag är villig att ge honom en roll högre upp i hierarkin likt vad IKO gjorde med Karlkvist. Men det är långt kvar och något lag kan säkert dyka upp med ett erbjudande.
Intresset för Johan Persson verkar dock vara lite svalt, verkar inte riktigt som något lag är villig att ge honom en roll högre upp i hierarkin likt vad IKO gjorde med Karlkvist. Men det är långt kvar och något lag kan säkert dyka upp med ett erbjudande.
Det som talar mot att Brynäs har en chans på Johan Persson är att han förmodligen kommer få och ta en sista SHL-chans.