Inlägg: 2519682
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Svensson_62: håller med angående de spelartyper du nämner. Känns som en ”utdöende art”.
Granström underbar.
Fagerstrand-Tomas som på order från Boorken skulle märka Fetisov💪
Tomas och Ulf Sandström på träningarna i Fagersta…, barnförbjudet😂
Tomas verkar trivas som brandman i Skåne, blir svårvärvad.
Som sagt: tuffa egenskaper är på väg att försvinna.
Själv hatar jag som snackar/småryser med motståndarna på isen innan match.
Motståndarna hatar man innan och under match, själv även efter match oftast.
Granström underbar.
Fagerstrand-Tomas som på order från Boorken skulle märka Fetisov💪
Tomas och Ulf Sandström på träningarna i Fagersta…, barnförbjudet😂
Tomas verkar trivas som brandman i Skåne, blir svårvärvad.
Som sagt: tuffa egenskaper är på väg att försvinna.
Själv hatar jag som snackar/småryser med motståndarna på isen innan match.
Motståndarna hatar man innan och under match, själv även efter match oftast.

Tomas Sandström var den kaxigaste spelare vi nånsin haft. Klona nu!