Inlägg: 2519743
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Tomas Sandström bror heter Micke, om det är honom du refererar till i Fagersta ????
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Aftonbladet:
” Kombon talang, passion och elakhet har haft få mer framstående svenska representanter än Tomas Sandström.
Han var den ultimata krigaren och därför älskad publikfavorit var han än spelade, inte minst i New York – en stad som aldrig glömmer en sann fighter.
– Ja du, om Tomas inställning gått att spara på burk hade det varit lättare att coacha hockey, säger Ulf Samuelsson.”.
Och det är exakt så jag minns honom från hur han som ung spelade i Brynäs. Ståplatsens givna idol!
Drömspelartyp att få in nu.
Inte förvånad att han valt att jobba som ” First responder”
” Kombon talang, passion och elakhet har haft få mer framstående svenska representanter än Tomas Sandström.
Han var den ultimata krigaren och därför älskad publikfavorit var han än spelade, inte minst i New York – en stad som aldrig glömmer en sann fighter.
– Ja du, om Tomas inställning gått att spara på burk hade det varit lättare att coacha hockey, säger Ulf Samuelsson.”.
Och det är exakt så jag minns honom från hur han som ung spelade i Brynäs. Ståplatsens givna idol!
Drömspelartyp att få in nu.
Inte förvånad att han valt att jobba som ” First responder”
+ 6
Granström underbar.
Fagerstrand-Tomas som på order från Boorken skulle märka Fetisov💪
Tomas och Ulf Sandström på träningarna i Fagersta…, barnförbjudet😂
Tomas verkar trivas som brandman i Skåne, blir svårvärvad.
Som sagt: tuffa egenskaper är på väg att försvinna.
Själv hatar jag som snackar/småryser med motståndarna på isen innan match.
Motståndarna hatar man innan och under match, själv även efter match oftast.