Inlägg: 2521248
Sv: A proposito de nada
Intressant intervju med Tjomme i Leksand. När tror ni, om någonsin, man får läsa något liknande med Alcén? Han ska ju börja vara tydlig nu, tydligen…
+ 9
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rönnberg var ganska rolig när han kommenterade Joel:
”Vad tycker du om domen?
– Jag rasar. Det är det enda ni kommer att skriva, så jag säger det.”
”Vad tycker du om domen?
– Jag rasar. Det är det enda ni kommer att skriva, så jag säger det.”
+ 14