Inlägg: 2521503
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: I en intervju, kan ha varit i GD. Det är väl allmänt känt?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Asterix: ”Lindbäck har ju själv sagt att han gav fan i sommarträningen för Brynäs var inte så viktigt.”
”I en intervju, kan ha varit i GD. Det är väl allmänt känt?”
Blir intressant att se dig hitta och länka GD-artikeln där Lindbäck påstår att han gav fan i sommarträningen, lycka till säger jag.
”I en intervju, kan ha varit i GD. Det är väl allmänt känt?”
Blir intressant att se dig hitta och länka GD-artikeln där Lindbäck påstår att han gav fan i sommarträningen, lycka till säger jag.
+ 15