Inlägg: 2521506
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Lindbäck sa i en intervju att han hade slarvat med sommarträningen och att han kände sig ofokuserad.. Tror det var efter växjö matchen hemma...när vi fick stryk med 4-3 ..
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han har sagt det, hundra säker. Vet däremot inte om det var i GD. Tycker du att man är en bra målvakt om man släpper in flest mål i Shl? Lindbäck var tänkt som en stjärnvärvning och blev ett sänke.
+ 1
”I en intervju, kan ha varit i GD. Det är väl allmänt känt?”
Blir intressant att se dig hitta och länka GD-artikeln där Lindbäck påstår att han gav fan i sommarträningen, lycka till säger jag.