Inlägg: 2521510
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Han har sagt det, hundra säker. Vet däremot inte om det var i GD. Tycker du att man är en bra målvakt om man släpper in flest mål i Shl? Lindbäck var tänkt som en stjärnvärvning och blev ett sänke.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Asterix: ”Han har sagt det, hundra säker. Vet däremot inte om det var i GD. Tycker du att man är en bra målvakt om man släpper in flest mål i Shl?”
Hör inte till diskussionen.
Länka artikeln istället om du är 100% säker. Annars är det rent skitsnack.
Hör inte till diskussionen.
Länka artikeln istället om du är 100% säker. Annars är det rent skitsnack.
+ 11