Inlägg: 2525845
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: Kan vi även få kvar Larsson så har vi nog HA bästa centeruppsättning. Bara fylla på med lite snipers och ett par tunga brukare så ser forwardsidan riktigt bra ut.
+ 7
Sv: A proposito de nada
Peja: Låst artikel men verkar positivt ang Larsson, hoppas hoppas!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/kEe9la/silly-surr-drombesked-for-brynas-om-johan-larsson
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/kEe9la/silly-surr-drombesked-for-brynas-om-johan-larsson
+ 2