Inlägg: 2525850
Sv: A proposito de nada
Peja: Kan vi även få kvar Larsson så har vi nog HA bästa centeruppsättning. Bara fylla på med lite snipers och ett par tunga brukare så ser forwardsidan riktigt bra ut.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
rafalski: ”Bara fylla på med lite snipers och ett par tunga brukare så ser forwardsidan riktigt bra ut.”
- Tunga ”brukare”…? 😲
Ja några rehabbande narkomaner i fjärde borde inte belasta budgeten alltför hårt…🤪
- Tunga ”brukare”…? 😲
Ja några rehabbande narkomaner i fjärde borde inte belasta budgeten alltför hårt…🤪
+ 16