Inlägg: 2526087
Sv: A proposito de nada
rafalski: Brukar följa slutspel även om vårat lag tagit semester .Men sixfingers å köpsjö . Så galet ointressant. Finns annat å göra då . Vore spännande å se hur tittarsiffrorna ser ut när dessa ointressanta lag spelar . Kontra mer klassiska å populära lag ..
+ 15
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: HA finalen är ofantligt mer intressant. Växjö är förhoppningsvis en tillfällig anomali inom svensk hockey.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel:
Samma här.
Brukar vara kul med sm-final, brukar vara roliga matcher.
Helt ointressant i år.
Ser mer fram mot Modo-Dif (kanske naturligt med tanke på vårat läge).
Och då är den serien ändå lite tråkigare än Dif-löven (hittills... Bara en match spelad)
Samma här.
Brukar vara kul med sm-final, brukar vara roliga matcher.
Helt ointressant i år.
Ser mer fram mot Modo-Dif (kanske naturligt med tanke på vårat läge).
Och då är den serien ändå lite tråkigare än Dif-löven (hittills... Bara en match spelad)
+ 3