Inlägg: 2526103
Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: HA finalen är ofantligt mer intressant. Växjö är förhoppningsvis en tillfällig anomali inom svensk hockey.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: Malmö hade ju också sina toppår i början av 90 talet. Med Percy i spetsen.Bra hockeylag då,men inget mer.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Silfver: Kollade matchen igår (bitvis), såg fem, just det, fem Växjösupportrar i Skellefteå. Villet stöd de har i hela landet😉
+ 11