Inlägg: 2528808
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kulltorp: Tror modoiterna här inne tar ut sin nervositet på oss just nu, för misslyckas dom vet dom att Woods går till SAIK, Bernhardt till Timrå och nu är det även klart att Dickinson går till Färjestad om Modo inte vinner finalen.
Sen har vi ju det faktumet att Modo förlorat 16 gånger i rad mot Brynäs.
Dock hatar jag Djurgårdsfansen mer än något annat, så jag hoppas Modo klarar det i slutändan.
Sen har vi ju det faktumet att Modo förlorat 16 gånger i rad mot Brynäs.
Dock hatar jag Djurgårdsfansen mer än något annat, så jag hoppas Modo klarar det i slutändan.
+ 18
HEJA DIF!!