Inlägg: 2528855
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Så kan det vara!
Fascinerande ändå vad som står på spel för modo och dif här.
Modo som tappar en handfull av sina bästa spelare om man missar uppflyttning.
Djurgården som med all sannolikhet får rensa upp och starta om med billig trupp pga ekonomin. Jag tror att Djurgården som förening har panik just nu och därav domarkritik mm. Man står på kanten till avgrunden.
Fascinerande ändå vad som står på spel för modo och dif här.
Modo som tappar en handfull av sina bästa spelare om man missar uppflyttning.
Djurgården som med all sannolikhet får rensa upp och starta om med billig trupp pga ekonomin. Jag tror att Djurgården som förening har panik just nu och därav domarkritik mm. Man står på kanten till avgrunden.
+ 2
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Kan bli tufft för Modo nästa säsong om de inte går upp. Uppfattar de som en slagkraftig lagmaskin men med få offensiva spetsspelare. Om de tappar de nuvarande spetsspelarna måste nyförvärven verkligen sitta, det är aldrig något som är helt säkert, även om de har en imponerande träffsäkerhet.
+ 4
Sen har vi ju det faktumet att Modo förlorat 16 gånger i rad mot Brynäs.
Dock hatar jag Djurgårdsfansen mer än något annat, så jag hoppas Modo klarar det i slutändan.