Inlägg: 2531432
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: varför ska vi jämföra oss med Djurgården? Dem kom 4:a och kommer troligtvis inte gå upp till SHL.
Jag tror kvist kan bidra i en fjärdefemma i hockey allsvenskan ja. Ser hellre Blomqvist nerflyttas i 4:e femman ihop med kvist och Ljungkrantz som en forecheckande femma och kvist eller blomman serverar fina pass till Ljungkrantz sniper.
Och sen sätta in Anton Ohlsson och Noel Nordh i varsin toppkedja.
Jag tror kvist kan bidra i en fjärdefemma i hockey allsvenskan ja. Ser hellre Blomqvist nerflyttas i 4:e femman ihop med kvist och Ljungkrantz som en forecheckande femma och kvist eller blomman serverar fina pass till Ljungkrantz sniper.
Och sen sätta in Anton Ohlsson och Noel Nordh i varsin toppkedja.
Nej, kravbilden måste upp om Brynäs ska bli ett topplag. Om man ska satsa på Ljungkrantz, Nordh och möjligtvis Anthon Olsson finns det inte längre plats för Kvist och Birgersson. Det är enkel matematik. Dessa kan inte uppta 5 av 13 forwardsplatser om Brynäs ska tillhöra toppen. Hockeyallsvenskan är mycket bättre än så.