Inlägg: 2531436
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: Precis, Djurgården kommer antagligen inte gå upp i SHL och har inte vad som krävs. Likväl verkar du vilja bygga ett Brynäslag som är betydligt sämre än deras. Det är svårt att förstå hur det går ihop med Brynäs ambition att göra den allsvenska sejouren ettårig.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Farsang: Så du menar att vi ska ha ett sämre lag än Djurgården? Som sannolikt inte ens går upp. Låter lovande.
+ 2
Jag tror kvist kan bidra i en fjärdefemma i hockey allsvenskan ja. Ser hellre Blomqvist nerflyttas i 4:e femman ihop med kvist och Ljungkrantz som en forecheckande femma och kvist eller blomman serverar fina pass till Ljungkrantz sniper.
Och sen sätta in Anton Ohlsson och Noel Nordh i varsin toppkedja.