Inlägg: 2539549
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Gillar att du är positiv Tigern, men att "tro och hoppas", räcker det verkligen?
+ 1
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Sen hoppas jag att hans kontrakt är utformat efter prestation. Jag tycker han borde ha en låg ingångslön och sen om han presterar och har tex mer än 92% ska han självklart få bonus och betalt efter sin prestation.
+ 4
Jag har länge varit negativ till tanken att ge Lindbäck en ny chans. Men med det sagt så är jag villig att lägga det förflutna åt sidan, och ge honom den stöttning som han kommer behöva från oss supportrar för att få sin revansch!