Inlägg: 2539551
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Gillar att du är positiv Tigern, men att "tro och hoppas", räcker det verkligen?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: om Andrén kan vara en toppmålvakt i ett mittenlag i HA då kan Lindbäck vara en toppmålvakt i ett topplag.
+ 9
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: "Gillar att du är positiv Tigern, men att "tro och hoppas", räcker det verkligen?"
Jag tvivlar, tro mig. Men mitt glas är alltid halvfullt ;)
Jag tvivlar, tro mig. Men mitt glas är alltid halvfullt ;)
+ 2