Inlägg: 2547782
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Scerban: ” Alla kommer kanske inte lyckas men det känns som "low risk/high reward".”
Jag hävdar tvärt om.
De är högriskvärvningar då de ska prestera lika mycket utifrån den position de värvats till som någon annan som värvats till en annan position.
Annars behöver JA ut på värvnings turné.
Och då blir det mycket dyrare än innan säsongstart.
Dock bör det vara lättare att hitta spelare till HA.
Jag hävdar tvärt om.
De är högriskvärvningar då de ska prestera lika mycket utifrån den position de värvats till som någon annan som värvats till en annan position.
Annars behöver JA ut på värvnings turné.
Och då blir det mycket dyrare än innan säsongstart.
Dock bör det vara lättare att hitta spelare till HA.
Han är ett tidigare jättelöfte som efter stora skadeproblem gjorde en omstart i div 1 där han varit tydligt överkvalificerad. Får han bara vara skadefri är jag inte orolig över att han inte kommer att bli väldigt sevärd i höst.
Jag älskar de här värvningarna av Johannesson, Larsen, Tärnström och Clara. Alla kommer kanske inte lyckas men det känns som "low risk/high reward".