Inlägg: 2547788
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: visst silfverberg är inte samma spelare som han var 2012 när brynäs vann guld men skulle han komma till brynäs i allsvenskan så skulle silfverberg lätt kunna göra 40-50 poäng det är jag helt övertygad om
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs forever 1912: Respekterar förstås det du säger, om jag skulle få gissa så att nå över 20 så skulle han göra det bra. Det jag såg i VM, därför min gissning.
+ 1