Inlägg: 2547789
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: " hade han inte ett C i VM? Och vad hände där? Osynlig"
Kan man inte nåt om hockey och spelares roller i ett lag så förstår jag mkt väl att du tycker att Silfverberg var osynlig i VM. Vi som kan lite hockey och fattar, såg honom göra ett bra jobb i just den roll han hade...
Kan man inte nåt om hockey och spelares roller i ett lag så förstår jag mkt väl att du tycker att Silfverberg var osynlig i VM. Vi som kan lite hockey och fattar, såg honom göra ett bra jobb i just den roll han hade...
+ 5
Sv: A proposito de nada
SaggeBoy: jo han var osynlig men fick samtidigt spela I fjärdekedjan och boxplay blir svårt att göra massa poäng då, så får han spela I förstakedjan i brynäs nästa säsong kommer han göra mycket poäng
+ 1