Inlägg: 2552139
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: ” Ja, det var självklart i grund och botten uselt av journalisten att be någon recensera sin sambos arbetsinsats. Därav kritiken mot journalistiken”
Var läste du att han skulle recensera sin sambos arbetsinsatser?
Han fick frågor om vad han ansåg om Brynäs generellt, vad han tror om bif i HA, om BIFs junisar som draftades var något för Nashville osv osv.
Helt relevanta och skitbra journalistik.
Sedan beskrev han sin familjesituation (där mamman till hans barn råkade vara EG) - men inte ens det var malplacerat.
Det var skitbra journalistik och helt enkelt en extremt löjlig kritik.
Var läste du att han skulle recensera sin sambos arbetsinsatser?
Han fick frågor om vad han ansåg om Brynäs generellt, vad han tror om bif i HA, om BIFs junisar som draftades var något för Nashville osv osv.
Helt relevanta och skitbra journalistik.
Sedan beskrev han sin familjesituation (där mamman till hans barn råkade vara EG) - men inte ens det var malplacerat.
Det var skitbra journalistik och helt enkelt en extremt löjlig kritik.
+ 3
Ja, det var självklart i grund och botten uselt av journalisten att be någon recensera sin sambos arbetsinsats. Därav kritiken mot journalistiken.
Vem förutom Erika Grahms sambo har yttrat sig om Brynäs omorganisation på ungdomssidan i lokaltidningen?