Inlägg: 2552264
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: ” Var läste du att han skulle recensera sin sambos arbetsinsatser?”
Fakta#1: Erika Grahm är en av cheferna som varit med och genomfört stora organisatoriska förändringar på ungdomssidan.
Fakta #2: Sambon recenserar Brynäs organisatoriska förändringar på ungdomssidan.
Slutsats: Sambon recenserar de organisatoriska förändringar som Grahm varit med och sjösatt på ungdomssidan.
Skitbra journalistik är det sannerligen inte. Snarare skoltidningsjournalistik. Kan rekommendera Hannes Råstams dokumentär om Quick-fallet om du vill se prov på bra journalistik.
Fakta#1: Erika Grahm är en av cheferna som varit med och genomfört stora organisatoriska förändringar på ungdomssidan.
Fakta #2: Sambon recenserar Brynäs organisatoriska förändringar på ungdomssidan.
Slutsats: Sambon recenserar de organisatoriska förändringar som Grahm varit med och sjösatt på ungdomssidan.
Skitbra journalistik är det sannerligen inte. Snarare skoltidningsjournalistik. Kan rekommendera Hannes Råstams dokumentär om Quick-fallet om du vill se prov på bra journalistik.
+ 7
Var läste du att han skulle recensera sin sambos arbetsinsatser?
Han fick frågor om vad han ansåg om Brynäs generellt, vad han tror om bif i HA, om BIFs junisar som draftades var något för Nashville osv osv.
Helt relevanta och skitbra journalistik.
Sedan beskrev han sin familjesituation (där mamman till hans barn råkade vara EG) - men inte ens det var malplacerat.
Det var skitbra journalistik och helt enkelt en extremt löjlig kritik.