Inlägg: 2552562
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{5647}:
"Men, tveklöst har det varit viktigt att komma först och vara den som väljer motståndare i kvart och semi."
Samma gäller i SHL.
Topp 2. Annars vinner man i princip inte.
"Men, tveklöst har det varit viktigt att komma först och vara den som väljer motståndare i kvart och semi."
Samma gäller i SHL.
Topp 2. Annars vinner man i princip inte.
Sv: A proposito de nada
Jag förstår att HA är en tuff liga och många kommer vilja göra personbästa mot just Brynäs. No nights off så att säga.
Det till trots tycker jag att topp 2-3 ska vara ett krav. Detta bör man lyckas uppnå med den trupp jag tror vi kommer att förfoga över. Sen är det ju så att slutspelet är då vi ska vara som bäst, men skulle vi komma typ femma vore jag inte nöjd.
Det till trots tycker jag att topp 2-3 ska vara ett krav. Detta bör man lyckas uppnå med den trupp jag tror vi kommer att förfoga över. Sen är det ju så att slutspelet är då vi ska vara som bäst, men skulle vi komma typ femma vore jag inte nöjd.
+ 3
Men, tveklöst har det varit viktigt att komma först och vara den som väljer motståndare i kvart och semi.