Inlägg: 2554203
Sv: A proposito de nada
Jugge: Vill också minnas att det var han som hade oss högt, men var inte säker och nämnde därför inga namn.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SuneMangs: Tacka vet jag inför 2011/2012 då Anrell tippade oss sist. Eller inför finalen 1999 mot Modo då han skrev ”slaktmask på” om Brynäs.
Mer sådant från Aftonbladet tack!
Mer sådant från Aftonbladet tack!
+ 5