Inlägg: 2557094
Sv: A proposito de nada
rafalski: Håller med om att Larsson var bäst. Generellt sett skulle jag säga att många av de etablerade spelarna briljerade. Kul för Lindblom att göra 3 mål.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: apropå Umegård så undrar man vad han gör i ettan. Gör man nästan 70 poäng i J20 och även poäng för Modos A-lag så borde han varit ett hett villebråd för många HA klubbar.
+ 2